woensdag 5 september 2012

Etagère…




Etagère…

Een poosje terug heb ik deze borden gekregen.

 
 

Dit was de basis voor een mooie Wedgwood Edme etagère.
Er stond een oproepje op Marianne haar blog en ik was de gelukkige!!!!
Marianne bedankt.


(lees hier haar blog) 

Nu had ik tussenstukjes die er wel op paste.

En heb de etagère pas officieel in gebruik genomen.


Is het niet mooi zo??
Vind het altijd erg gezellig al die lekkere dingetjes op een
etagère.


Nu staat hij
(tot ik er op uitgekeken ben)
te pronken op de boekenkast.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Nelleke!
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog...en wat leuk dat je me hebt vermeld op jou blog!
    Super dat het je gelukt is om de borden te kunnen gebruiken, met de tussenstukken die je zelf had...en dat het nu een mooie étagere is geworden, met allemaal lekkere snoeperijen er op!
    Niet te veel van snoepen
    hoor...ha,ha!

    Groetjes van Marianne.

    p.s. het koste best wat moeite om op je blog te komen, toen ik op je naam drukte kreeg ik een pagina, met je profiel en een groot hart kastje...waar ik ook op drukte je blog kwam niet? ben uiteindelijk naar de google start pagina gegaan, en na enig proberen vond ik daar je blog.
    Ik dacht ik zeg het maar even, misschien is er iets fout gegaan, en weet je het niet.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Marianne,
    Dank je voor je reactie.
    Ik ben een beetje aan het zoeken wat er mis is met mijn google profiel.
    Waardoor je niet op mijn blog terecht komt.
    Maar ik kom er niet uit.
    Als ik meer tijd heb zal ik nog eens kijken.

    En eh... die lekkernijen waren voor een feestje!!!
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke, Mooie etagère! Ik wil ook al een tijdje een etagère maken van oude wedgwood borden. Ik heb van alles gelezen over hoe je gaten moet boren in een bord, en ook vaak dat het mis gaat. Het bord ondersteunen en de plek waar het gat moet komen afplakken met schilderstape om niet uit te schieten weet ik, maar wat voor een boortje heb jij gebruikt? en/of heb je nog tips? Alvast bedankt! Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veerle,
      Bedankt voor je reactie.
      De borden zijn origineel daar heb in geen gaatjes in gemaakt die zaten er al in. Ik kan je geen advies geven
      Groetjes,
      Nelleke

      Verwijderen
  4. Een paar jaar geleden heb ik ergens een aantal tussenstukken gekocht maar ik heb geen idee meer waar, weet jij waar ik ze kan kopen? dank, groet, Fini

    BeantwoordenVerwijderen