vrijdag 21 februari 2014

Plaid...

Plaid...

Na een lange tijd toch maar weer eens gaan haken.
Op verschillende blogs zie ik de cal 2014 voorbij komen.
Nu dat is aan mij niet besteed.


Ik had nog aardig wat bollen grijze acryl liggen.
Eigenlijk wilde ik ooit een plaid
maken voor over de bank in de kleuren grijs, wit en zwart.
Maar dat idee vond ik toch niet meer zo leuk.
Dus heb ik vorige week alleen de grijze 
bollen opgezocht.
En ik ben er nog niet helemaal uit of ik bij ga kopen voor de rand die ik in gedachten heb.
    Of dat ik één van de 2 andere kleuren toch ga gebruiken voor de rand.
Tot die tijd haak ik gewoon verder met de bollen die ik heb.
Inmiddels heb ik bij de W.ibra de haaknaalden ontdekt met een dikkere greep.



Veel fijner haken kan ik je zeggen.
Ook haakte ik nog deze bloem
voor een leuk projectje maar daarover later meer.



 

7 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf niet van het haken, maar deze plaid wordt wel heel mooi volgens mij. Ben benieuwd wat je nu met de rand gaat doen. Ik denk dat het mooi is als je het in dezelfde tint houdt, dat oogt wat rustiger, maar dat is persoonlijk hoor. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook voor dezelfde kleur gaan! Rustiger en mooier denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo bezig te zijn! Rustiger denk ik alleen grijs, maar misschien kan hij op het eind toch wel wat pit gebruiken door de rand een andere kleur te doen.. Ik zou zeggen, lekker verder haken en kijken waar het schip strand ;-)

    lieve groet en goed weekend
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat je de post leuk vind! Ik vin dje grijze plaid top! Heel mooi dat grijs! Fijn weekend! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor de leuke post! ;-) Super leuk! Mijn eerste swap ooit! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf ben ik ook aan het haken. Een stola. Ook met grijze wol. Het is best wel leuk werk he.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi, leuk!!! en wat een mooie kleur grijs is dat...

    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen