vrijdag 18 maart 2016

Krans...

Krans...


Vandaag maakte ik even vlug deze krans
voor naast de voordeur.
De oude krans kon echt niet meer...
Tijd voor iets nieuws dus.
Nu hebben we op de moestuin flink wat buxusplanten staan.
Eigenlijk iets te veel.
Vanmorgen een struik kaalgeknipt...
De kronkeltakken had ik nog in de schuur.
Nu nog even opzoek naar wat
eieren of veren
voor iets meer voorjaarsgevoel.


Bedankt
voor de leuke en gezellige reacties de vorige blogpost.

(p.s. kijk nog even op marktplaats voor mooie meisjeskleding)

7 opmerkingen:

  1. Wat is je krans mooi geworden. Zelf ben ik gek op kransen. Vooral zoäls jij ze zelf kunt maken. Ik wens je nog en fijne zondag toe.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk vind ik dat.
      En weet je mijn zus wil er ook één,
      dus kan ik mooi nog een x aan de slag want buxus heb ik nog genoeg.

      Verwijderen
  2. mooie krans! Lekker neutraal en inderdaad met b.v. wat eitjes zo om te toveren tot een paaskrans. Ik heb weer inspiratie :-)

    groetjes Marry (marrythuis.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben bang dat hij ook lekker neutraal blijft kon geen mooie eieren vinden dan maar niet!!!
      Zal je blog eens lezen.
      Dank voor je reactie.

      Verwijderen
  3. Je krans vind ik heel erg leuk geworden en ik ga je blog eens goed bekijken en ik ga je volgen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha leuk nieuwe volgers zijn altijd welkom.
      Dank voor je reactie.

      Verwijderen